Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.10.2007 13:13 - НЕЗАВИСИМ КАНДИДАТ ЗА ОБЩИНСКИ СЪВЕТНИК № 53
Автор: ivelinkichukov2007 Категория: Политика   
Прочетен: 1685 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 12.10.2007 12:18


Ивелин Симеонов Кичуков

Независим кандидат за общински съветник гр. Бургас

 

Роден:               18 септември 1971 година в гр.Бургас

                           семеен с две деца Симона и Симеон

 

Образование:   1986-1990г.- ТМТ „Георги Димитров” гр. Бургас

                           1994- 2000г.- Университет „ Проф. Д-р Асен Златаров” гр Бургас,            

                            специалност Индустриален Мениджмънт, образователна степен

                            магистър                                                                                                                                    

                           2002- 2005г.- ЮЗУ „ Неофит Рилски” Благоевград, специалност право

 

Понастоящем:  собственик и управител на консултантска фирма, занимаваща се със   

                             счетоводни, правни и бизнес консултации. Съдружник е и в няколко   

                             фирми , занимаващи се със строителство  и хотелиерство

 

ОБРЪЩЕНИЕ:
Бургас е моят град,

Роден съм тук, израстнах тук като човек и личност и днес успешно развивам бизнеса си и реализирам идеите си.

 

Като представител на дребния и среден бизнес и като обикновен човек, извървял самостятелно всички стъпала до постигане на целите си, категорично мога да заявя, че до болка познавам проблемите на всеки един от Вас, сблъскал се с общинската бюрокрация и с пълното неведение относно взети от общински съвет решения по въпроси, касаещи Вас и Вашия бизнес.

 

Не съм тук, за да давам обещания, тук съм за да защитавам интереси, но не интересите на определена политическа партия или организация.

Тук съм за да защитавам своите интереси и тези на хората към чиято обществена среда принадлежа – обикновеният човек, борещ се за постигане на целите си и хората, личности, представляващи дребния и среден бизнес в града ни.

 

Аз съм наясно с възможностите и правата на един общински съветник и няма да разочаровам подкрепилите ме с празни приказки и обещания за кардинални промени.

 

Това в което съм категоричен е:

-          ще отстоявам моите принципи и интересите на бургазлии

-          ще подкрепям всяка добра идея за бъдещето развитие на Бургас в интерес на местното население

-          безпристрастност към която и да е политическа партия, приоритет са интересите на бургазлии

-          съвместна работа с бъдещия кмет на града ни / като човек на бизнеса зная, че за успешно управление е нужен колектив/

-          гласност и прозрачност на обсъжданите от общински съвет проблеми и на всяко гласувано решение

 

Основното ми желание е да направя работата на общински съвет достъпна, видна и ясна за всеки един жител на град Бургас. Всеки един от нас има правото да знае какво се случва в общински съвет, време е паравана да бъде вдигнат, общинските съветници са избрани от жителите на града и пред тях те трябва да представят работата си и да отчитат резултатите си.

Не съм пристрастен към никоя политическа партия, но не съм и затворен към никого. Считам себе си за креативна личност, бих подал ръка на всеки и бих подкрепил всяка добра идея за развитието на Бургас. Колективната работа и това всички да имаме една цел, а именно доброто на града ни е основното правило за успеха.

СТИГА НАПРАЗНИ ОБЕЩАНИЯ! Така се обърнах към Вас, защото всеки един от нас се е наслушал на предизборни обещания. Не мога да застана пред Вас и да говоря, че ще направя кардинални промени, защото един човек не прави общински съвет, но един човек е достатъчен за даде гласност на решенията и да защитава интересите на жителите на града.

 

Скъпи съграждани и приятели,

Гласувайте спрямо вашите приоритети, подберете внимателно членовете на общински съвет, защото те са хората които ще управляват града ни!

 

 

Аз постгнах успех в живота и в бизнеса си,

Сега искам да допринеса за успеха на нашия град !

 

Ивелин Кичуков

Кандидат за Общински Съветник

 www.ivelinkichukovizbori2007.piczo.com

 




Гласувай:
0




1. анонимен - Нова надежда в политическия живот на Бургас
12.10.2007 12:53
Най- накрая някой да си признае, че каквито и обещания да даде, те са неизпълними, ако не се работи колективно. Обръщението е по- скоро откровено отколкото мотивационно, браво, Бургас има нужда от свежи умове! Аз ще подкепя реалистично мислещите! Успех на изборите!
цитирай
2. анонимен - Екипът му е само от млади хора
12.10.2007 13:06
И аз съм чувал за него, в интерес на истината противоречиви коментари, но това което знам със сигурност е че дава шанс на младите хора да се развиват, екипът му е само от млади специалисти и повечето от се развиват доста успешно. Заслужава си да се даде шанс на такива хора да ни управляват, нужни са управници, които мислят и за младите в тази държава, не само за пенсионерите! Имате и моята подкрепа Г-н Кичуков. Успех Ви желая!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ivelinkichukov2007
Категория: Политика
Прочетен: 16195
Постинги: 1
Коментари: 2
Гласове: 9
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031